HomeSend me good stuff
Contact me on

Is a Graphic Designer/Web Designer/Art Director/Jquery Fan based on El Vendrell, a little town near Barcelona. Searching for job or clients. Do you have a project in your mind? Call me.

12 noviembre 2011

DiscoSocks

Impresionante lo de este chaval, no hay canción desechable o que digas que no vale la pena. Ooohhh!!! Ha sido un descubrimiento de esos que me gusta compartir al instante. Me estoy quedando loco con su hit "Put A Fonk On It", wiw-wiw-wiw-wuw!!! Os dejo tres por no dejaos todo su repertorio así que pasaos por su soundcloud, no es una sugerencia, ES UNA ORDEN.

Today I discovered DiscoSocks. Enjoy his music on soundcloud. Highly Recomended!!!

DiscoSocks - Put A Fonk On It

DiscoSocks - All Night

DiscoSocks - Do It To Me Motherf**er

soundcloud.com/discosocks

Put A Fonk On It (Original Mix) by DiscoSocks

All Night (Original Mix) by DiscoSocks

Do It To Me Motherf**er (Original Mix) by DiscoSocks

1 comentario:

Pau dijo...

Like it very much!

Publicar un comentario