HomeSend me good stuff
Contact me on

Is a Graphic Designer/Web Designer/Art Director/Jquery Fan based on El Vendrell, a little town near Barcelona. Searching for job or clients. Do you have a project in your mind? Call me.

02 junio 2011

Hana Yori Kichou Na

La música de este joven es de esas que tienen un estilo propio, inclasificable e imprevisible. Me passa lo mismo cuando escucho Bloody Beetroots o Justice, es oir una canción suya y decir: "esta me parece que es de..." Os recomiendo una visita a su soundcloud. Os dejo mis preferidas y un mixtape de esos que va directo al Ipod.

The music of this young man is unclassifiable, has an own style. I recommend a visit to his soundcloud . I leave my favorites and a mixtape of those that goes straight to the Ipod.

Hana Yori Kichou Na - Mixtape 'Cinq heures du matin'
Chromeo - Fancy Footwork (Hana Yori Kichou Na Remix)
Ecxellior - Mind Music (Hana Yori Kichou Na Remix)
Vertigo (Hana Yori Kichou Na 'Virgo Est De Retour' Remix)

soundcloud.com/hanayorikichouna

Hana Yori Kichou Na - Mixtape 'Cinq heures du matin' by Hana Yori Kichou Na

Chromeo - Fancy Footwork (Hana Yori Kichou Na Remix) by Hana Yori Kichou Na

Ecxellior - Mind Music (Hana Yori Kichou Na Remix) by Hana Yori Kichou Na

Vertigo (Hana Yori Kichou Na 'Virgo Est De Retour' Remix) by Hana Yori Kichou Na

No hay comentarios:

Publicar un comentario